Billboard oraz inne typy reklamy peryferyjnej

Podróżując trasami rzucają nam się w oczy duże billboardy. Takie duże obrazy to nic innego, jak reklama artykułu. Wykonanie billboardów zlecają firmy. Billboard nie jest tylko szablonowym zdjęciem przedstawiającym jakiś obrazek, jakąś rzecz. Każdy billboard musi dawać jakiś przekaz, ma obowiązek wyrazić jakieś myśli. Patrząc na taki billboard musimy zapamiętać go, reklamowany produkt, nazwę producenta oraz musimy zachęcić się do zakupu artykułu. A jakkolwiek mamy na to zaledwie parę sekund. Człowiek jednakże właśnie tyle potrzebuje czasu, aby zapamiętać istotne dla niego detale, żeby podjąć decyzję. Eksperci od marketingu i reklamy stosują najróżniejsze chwyty, różnorodne sposoby na to, aby zachęcić kontrahenta do wypróbowania danego towaru. A by go wypróbować wypada najpierw go zakupić. I taki billboard zachęca do zakupów. Miasta – zwłaszcza te wielkie są wyraźnie obklejone kolorowymi oraz rzucającymi się w oczy billboardami – w następstwie tego przetestuj banery reklamowe warszawa. To oczywiście w takich miastach mieszka najwięcej ludzi. Do wielu z nich dociera wobec tego reklama. Ludzie rozmawiają, komunikują się. Niekiedy są to rozmowy na niesłychanie różnorodne tematy. Rozmawiamy o wielu kwestiach – choćby o nowościach pojawiających się w naszych punktach sprzedaży. To właśnie taka reklama słowna emitowana przez samych kontrahentów między sobą jest najskuteczniejszą oraz sprawdzoną reklamą. Klienci polecają sobie nawzajem przetestowane i wypróbowane towary. Niestety nie jest to prosta reklama. Nie można jej przygotować ani zaplanować. Nie maja na nią wpływu ani agencje marketingowe ani producent. Taka reklama to wymiana zdań pomiędzy znającymi się postaciami, kolegami, sąsiadami. Szansę mają sprawić się tylko właściwe jakościowo, sprawdzone towary w przystępnych cenach. Aby taka reklama miała miejsce konieczna jest jednakże inna forma reklamy – choćby reklama telewizyjna, która będzie wspierać, jaka będzie podstawą w reklamie w komunikacji, w reklamie międzyludzkiej. Reklama jest szalenie istotna. I niekiedy nie ma znaczenia jej forma. Ważne, by dotarła do gigantycznej grupy kontrahentów, potencjalnych klientów.

Comments are closed.

Search